úterý 25. září 2012

Pytlíček na levanduli (Saco oloroso)

Tento pytlíček jsem dělala jako dárek, naplnila jsem ho levandulí z maminčiny zahrádky. Moc se mi líbí tyto jednoduché jednobarevné vzorečky. Tento je z blogu Luli, má překrásný blog a všem doporučuji jeho návštěvu. Luli sama navrhuje a tvoří jednoduché a elegantní věci a na svém blogu uveřejňuje i předlohy. Už dlouho jsem chtěla některou z nich realizovat.

Este saco oloroso hize como regalo, esta lleno de levanda del jardin de mi mama. Me encantan estos disenos simples y tiernos. Este es de blog de Luli, tiene un blog de cosas meravillosas. Ella misma esta disenando las cosas simples y muy bonitas y en su blog comparte tambien sus disenos. Hace mucho tiempo tenia ganas hacer algo ...




6 komentářů:

  1. Ahoj Eva, já vím, že to, co se může stát, protože budete mít čas nezvěstná blog Tilda, a dokonce i tu vidím, není aktualizován. Doufám, že nebudete myslet na nic, ale pokud vidíme, že do konce měsíce nedává další signály Tilda, bohužel, dáme vám nízké
    Zdravím

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, pytlíček se mi moc líbí. Tento vzoreček mám také uložený a až nyní vidím, že je motiv docela velký.
    Děkuju za návštěvu u mě na blogu. Vajíčka u šustěnky jsou maličké bílé fazolky.
    Ahoj a hezký začátek týdne. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, na mém blogu jsi se ptala na název příze. Dečku jsem háčkovala z Katky Soft.
    Bohužel jí už přestali vyrábět. Vyrábí se už jenom Katka a ta je o maličko silnější, ale taky je fajn.
    Moc děkuju za komentář a užívej si sluníčka. Letos ho máme nějak málo, vid ?
    Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, moc děkuji za milou návštěvu na mém blogu. Prochu jsem ti to tady skoukla a klaním se tvé šikovnosti.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat