pátek 31. srpna 2012

Tašky - Intercambio 1er aniversario "Bordando juntos"

Přihlásila jsem se do kolotoče ku příležitosti prvního výročí fóra Bordando juntos kde byli hlavním předmětem výměny tašky. Koupila jsem si vydání časopisu Patchwork věnované taškám a vybrala si dvě, toaletku a dětský batůžek.
První jsem dělala toaletku a pořádně jsem se zapotila, hlavně při vkládání zipu. K toaletce jsem ještě vyrobila malou peněženku a obálku na dopis a pár fotek a nakonec ze zbytečků vlastní improvizace - holubička. K vyšití motivů jsem použila vzory Nancy Pedersen . Vyšívané jsou jedním vláknem DMC na Perličce. Občas se to špatně počítalo, ale výsledek je pěkný a jemný.

Batůžek se dělal krásně.

Vše bylo v červnu zabaleno a odesláno do Španělska, adresátkou byla Sonia

Intercambio 1er aniversario "Bordando juntos"  Fue un placer participar a este intercambo, estas son cosas que hize para Sonia. Un Conjunto de neceser, monedero y sobre, con los disenos de  Nancy Pedersen . Y una mochilla para su hijo.
















1 komentář:

  1. krásná práce ... máte můj obdiv ... už delší dobu se chystám na šití jednoduché zipové taštičky :-)))krásný den mara

    OdpovědětVymazat