středa 16. května 2012

Háčkování (Ganchillo)

Dnes jsem byla na nákupu a domů si donesla šest klubíček bavlněné příze, háček a knížku. Ráda bych se pustila do nového projektu a pokusila se uháčkovat deku. Na fóru Las Iqnuietas se zúčastním projektu Babiččina deka a pokusím se uháčkovat něco takového . Květinu jsem dostala ke dni matek, je to gardénie, která se mi moc líbí, ale pěstovat ji neumím, třeba tahle přežije. Krásně a silně voní po jasmínu.

Hoy fue hacer compras... tengo un libro nuevo y lana de algodon para hacer la manta. será mi nuevo proyecto a que participo en el foro Las Iqnuietas. Quería hacer algo asi. La flor recibi en la ocasion del dia de madre. Es gardenia, una flor que me gusta mucho, pero no se plantarla, ojala esta se quedara viva en mi casa. Tiene un olor muy bonito y fuerte de jasmin.


1 komentář:

  1. Nádherné deky. Deka ze čtverečků ap. je můj sen. Držím palce, aby se ti povedla.

    OdpovědětVymazat