čtvrtek 12. dubna 2012

Kolotoč "Daruji ti růži" ( 2° intercambio "Te regalo una rosa")

Na fóru Bordando juntos jsem se zůčastnila kolotoče ke dni knihy, nazvaném Daruji ti růži. Popravdě mám nejasný pocit že se to tam u nich pojí s nějakým dalším svátkem, každopádně je růže symbolem dne. Výměna spočívala ve vyšití záložky podle dané předlohy, provedení bylo na nás a vyhledání nějaké krásné básně. Báseň a růži jsme potom odeslaly příjemkyni ( kdo komu posílá růži je tajemstvím až do otevření obálky :-).
 Mě přišla nádherná záložka od Layi. Je krásná, jeden křížek jako druhý, to je mimo moje schopnosti. Milá báseň byla schovaná uvnitř záložky a tu jsem nenašla, dokud mi Laya nenapsala, kde hledat ...




En el foro Bordando juntos participe a intercambio "Te regalo una rosa" . Y me venio una rosa preciosa de Laya con el poema escondido en marcapaginas, necesitaba ayuda para encontrarla :-). Muchas gracias Laya..




4 komentáře:

  1. Muy bonito el marcapáginas y la ubicación del poema, muy original!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná záložka, výborný nápad s básničkou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Precioso, y el poema escondido muy original!!!!!!

    Feliciades a las dos!!!!!

    Un besote.

    Tere

    OdpovědětVymazat
  4. Ha sido un intercambio muy emotivo y bonito. Besos

    OdpovědětVymazat