pondělí 19. března 2012

EVENING STAR - druhý pokrok (segundo avance)

Práce na mém doposud největším a nejdůležitějším projektu (manžel vybral sadu, kterou mi dal pod stromeček, abych ji vyšila pro našeho syna :-)) v uplynulých pár dnech trošku poskočila a už je poznat co vlastně na obrázku je, což mi dělá obrovskou radost :-)

En los ultimos dias estaba metido en mi trabajo mas importante (mi marido me lo regalo, para que puedo hacerlo pa nuestro hijo :-)). Ya se pude reconocer que esta en dibujo y eso me da mucha alegria.


Evening Star

5 komentářů:

  1. Vláček se krásně klube! Kluk bude mít určitě radost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj.To je prace,tolik barev.Ja bych rekla,ze je to vlakove nadrazi.Syn bude urcite nadsen.Jana.

    OdpovědětVymazat
  3. Te esta quedando precioso felicidades

    OdpovědětVymazat
  4. Hola! felicidades por tu blog, tus trabajos son muy bonitos, especialmente el tren me encanta, un beso desde Barcelona, Reyes.

    OdpovědětVymazat
  5. Eva, muy bonito, pasate por mi blog, que tienes un regalito. Besos

    OdpovědětVymazat