úterý 28. února 2012

SAL Červená nitka - 2.část (SAL El hilo rojo 2 objetivo)

Všechny vás moc zdravím, je velká radost sledovat statistiky :-). Včera jsem dokončila druhou část SALu červená nitka. Je to zábavné vyšívání, několik malých obrázků ...

Muchos saludos a todas, me encanta ver la estadística de blog :-). Ayer acabé mi segundo objetivo de hilo rojo...




2. část (2 objetivo)


Duben (Abril)



Květen (Mayo)

Červen (Junio)


5 komentářů:

  1. Bravo!!!!!!!!!
    Buena continuación!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ze všeho nejdřív bych ti ráda poděkovala za návštěvu u mne a za milá slova, která jsi mi napsala.

    Tvé výšivky jsou také úžasné. SALy se mi moc líbí - jak červená nitka, tak tralala. Škoda, že mi utekly začátky. Ale ráda budu sledovat, jak budeš pokračovat.

    Krásné předjarní dny!

    OdpovědětVymazat
  3. To bude moc krásné! Taky bych mohla dokončit ten SAL, co jsem dělala před dvěma lety... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bravissima, complimenti!
    Un saluto Raffaella

    OdpovědětVymazat