neděle 25. prosince 2011

Vánoční srdíčko (Corazones de Navidad)

Letos jsem místo pečení (držím dietu) pro každého člena svojí rodiny vyšila takovéto srdíčko s iniciálkou. Na druhé straně je přání Veselých Vánoc. Mojí inspirací byl nejkrásnější český blog, který sleduji, doporučuji jeho návštěvu, autorka dělá moc krásné věci http://hortenzie.blogspot.com

Durante ultimo mes he bordado estos corazoncitos navidenos para todos mis familiares. Para cada uno con su inicial. La idea es de ese maravillioso blog, es mi favorito de los checos. No tiene mucho texto y la bloggera hace cosas muy bonitas. http://hortenzie.blogspot.com







2 komentáře:

  1. Hola muchas gracias por tu visita a mi casa!!
    Feliz Año nuevo!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evíku,

    jsem ráda, že jsi se zastavila na mém blogu a díky Tvé návštěvě jsem mohla poznat Tvůj krásný blog. Srdíčka jsou krásná a těší mě, že mohu být trošku inspirací. Určitě udělaly radost.

    Krásný poslední den v tomto roce a v dalším roce hodně štěstí a hlavně zdraví. Eva

    OdpovědětVymazat