čtvrtek 24. listopadu 2011

Ptačí budka (Casa para pajaros)

Před několika dny jsem šla koupit pouze namotávátka na bavlnky a odešla jsem opět s něčím navíc. Tentokrát to byla krásná malá sadička od Perminu. Je to vlastně moje úplně první sada počítané výšivky.  Ptačí budku jsem si zamilovala na první pohled a odložila všechnu rozdělanou práci, abych ji mohla vyšít. A už mi zdobí stůl.

Hace unos días fue comprar solo ... (no sé la palabra, se trata de una cosa pequena de papel o plastico para organizar los  hilos). Pero me enamoré de un pequeno kit de Permin. Lo ha comprado i bordado inmediantamente. I ahora ya está acabado...





2 komentáře:

  1. La casita de pajaros es muy bonita y en ese marco queda preciosa!!!

    Besos

    OdpovědětVymazat
  2. ME ENCANTA LA CASITA.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat